Translate

17 Mayıs 2014 Cumartesi

CNBlue Hep Aynı Dizilir


Geçenlerde konuşuyorduk bunu kardeşimle. CN Blue üyeleri hep aynı sıra ile diziliyor. Bunu ikinci CN Blue posterimi diğerinin yakınlarında bir yere yapıştırınca fark ettim.
Tesadüftür dedim ama odamda bulunan başka bir resimlerinde daha aynıydılar (Evet odamda fazlasıyla poster var) Bende internetten baktım. Ve neredeyse hepsi aynı. İstisnalar var tabi. Yinede genellikle sıra aynı.

Sıralama soldan sağa Jung-Shin, Jong-Hyun, Yong-Hwa ve Min-Hyuk olarak gidiyor.

Başta dedim bir anlamı mı var bunun.

Boy sırası değil.
Yaş sırası da değil.

Belki de Blue (Yani Lakapları Burning, Lovely, Untouchable, Emotional) sırasıdır demiştim ama. O sıraya göre Ubel oluyorlar.

En sonunda da dedim Herhalde boy açığını kapamak için.
En uzunu en başa atmışlar. Sonraki en uzunu ise sona. Uzunluk sırasında üçüncü olan birincinin yanına ve en kısa olan da en uzundan uzak, İkinci ve üçüncü arasında. Yani boy sırasına göre 1,3,4,2 ler. Böylelikle çok tuhaf durmuyor fark.

Diğer resimler
(Bu uzar gider.)

Benim bulduğum cevap bu. Belki başka bir anlamı vardır bilmediğim ve sizin bildiğiniz. Öyleyse söyleyin lütfen ^-^)

5 yorum: