Translate

12 Mayıs 2014 Pazartesi

Ölmeden Önce İzlenmesi Gereken Dizi 'You Came From Stars'

Bu dizinin finali gelir gelmez konuyu açmayı düşünüyordum aslında. Ama çeşitli sebeplerden gecikti ve bende herkesin izlemiş olduğunu sanıp vazgeçtim.

Ama izlemeyen çok insan varmış.
Eğer sizde onlardansanız hemen başlayın derim.

Neden izlemelisiniz ?
Çünkü bir iki kore dizisi izleyip onu atlamak haksızlık olur.
Sadece bölüm sonu sahneleri için bile izlenir.

Dizinin farklı bir konusu var. Daha önce bir uzaylıyı konu alan kore dizisine hiç rastlamadım. 


Burda baş rolümüz Do Min Joon (Kim Soo Hyun) 400 yıldır dünyada yaşayan bir uzaylı. Şu sıralar üniversite profesörü. Zamanında gezegeninden keşif için gelmiş te burada mahsur kalmış. Kuyruklu yıldızın gelmesini ve evine dönmeyi bekliyor.
Uzaylımız Şüpermen (Evet bilerek öyle yazdım) gibi adam. Sadece güçleri olması kısmı...
Müthiş yetenekleri olmasına rağmen (Süper güç, hız, ışınlanma vs.) hiç kimseye yardım etmiyor. 
Adamda kafa çalışıyor tabi. Öğrenmiş başına bela alacağını. 
Ama ne bilsin asıl belanın insanlara yardım etmekten değil de yanına taşınan çatlak bir kızdan geleceğini ?


Chun Song Yi (Jun Ji Hyun) Kore'nin en sekşi oyuncusu. Ne var ki güzelliği ile olduğu kadar aptallığı ile de biliniyor. Mocha yı bile yanlış yazıyor zavallım. (Ah hadi ama korece alfabe ile yazmak zordur T-T)
Annesi ile anlaşamıyor, Babası evden ayrılmış ve kardeşi aslında onu sevse de pek belli etmiyor.
Bu güzel oyuncu yeni bir daireye taşınır. Ama yan komşusu onun gibi bir starı tanımıyordur. Hatta birbirlerine uyuz olurlar. Gittiği üniversitede de onunla karşılaşınca işler iyice karışır tabi.

Neyse bu kızımız aslında Do Min Joon'un dünyayı terkedemememe sebebi olan kıza çok benzer. Reenkarnasyonlarmış. Tabi Min Jun-sshi bunun imkansız olduğunu söyler o ayrı.

Başrolümüz çok ünlü ve seviliyor olsa da ondan nefret edenlerin sayısı az değil. Bir gün anlaşamadığı bir oyuncu öldüğünde ve 'senin yüzünden intahar etti' damgası yediğinde oyunculuk kariyeri biter. 
Ona sahip çıkanlar Duygusuz uzaylımız ve zavallı platoniğimiz, ikinci karakterimiz Lee Hwi Kyung (Park Hae Jin) olur.

Zengin, yakışıklı ve deli gibi aşkına sadık zavallı ikinci karakterimiz. (Evet biraz ağır oldu)
Bu sevimli şey çok zengin. Zamanında yani küçükken çatlak Seong Yi den nefret ederken bir de bakmış aşık.
Kızımız bunun sayesinde ünlü olur aslında. Reklam filmi için kızı önerince tabi. Bir iki kere evlilik teklifi etmiş, reddedilmesine rağmen vaz geçmemiş, kız başkasını sevmesine rağmen hem kıza hem Min Jun a yardım etmiş asil sevimli insan. (Bu çocuk bırakılır mı ?!)
İki abisi varmış zamanında. Biri ölmüş. Diğeri ise....

Lee Jae Kyung (Shin Sung Rok) kısaca bizim kötü karakterimiz.
Ama ben hiç bu kadar havalı bir kötü görmedim. Adam psikopat rolü için biçilmiş kaftan. Yakışıklı mı değil mi bilmem ama accayip karizma duruyor.
Bunun birde yüzüğü var ki tam psikopat anlarında çevirip daha da psikopat görünüyor.
Bende istiyorum o yüzükten. Olmadı çivi saracağım parmağıma.

Bütün bunların yanı sıra Çatlak Seong Yi nin kardeşi var.

Cheon Yoon-Jae (Ahn Jae Hyeon) liselimiz. Tam bir ergen. Hemde en yakışıklısında.
Sessiz takılıyor. Babasını hiç hatırlamıyor. Ve bütün kızlar ona deli oluyor.
Dizide liseli oynamasına rağmen o esnada 27 yaşındaydı. Hatta Min Joon u oynayan karakterden yaşlı. Şok oldunuz değil mi ?
Neyse dizide en sevimli karakter denebilir. Yıldız delisi. Hala E.T izliyor.
Cool davranmasına rağmen içi ezik yani.
Olsun.
Dizinin başlarında seesizdi ama sonlara doğru açıldı.

Unutulmaz bir karakter daha. Bu kadını çok sevdim. Başrolümüzün okul arkadaşı.
Ne zaman yakışıklı bir çocuk görsem bu ve ne zaman bunu görsem 'You are my destiny' sözleri gelir aklıma.
Çok yakışıklı biri gördüğümde çalıyor fonda o şarkı.
Zavallım evde kalmış her bulduğu yakışıklıya sarkıyor. (Hadi itiraf edin. Koreye gitsek çoğumuz böyle olacağız)


12 yorum:

  1. Çok güzel diziydi gerçekten.Jun Ji Hyun çok komikti XD Yuuuhh yaşında mıymışş? Şok oldum şu ann! Vay be cidden küçük gözüküyordu ama O_O
    Haha kızın arkadaşıda çok komikti.Ben de çok gülmüştüm arka fonda o müzik çaldığında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jun Ji Hyun dan yaşlı değil Soo Hyun dan yaşlı :D
      Evet bende şoka girmiştim yaşını öğrenince. Yeni dizisinde de ayrı bir sevimli :D

      O arkadaşın geleceğim olmasında korkuyorum işte :D Her gördüğüm koreli ünlüde çalmaya başladı zaten o şarkı. En son Seo in guk ta olmuştu :D :D

      Sil
    2. Yok anladım zaten Soo Hyun dan yaşlı olduğunu.Araya 27 yazmayı unutmuşum. 'Yuuh 27 yaşında mıymış? '' olacaktı cümle :D
      Haha bende de her Myung soo yu görünce oluyor :D

      Sil
    3. Bende hata pardon :D
      Bu Myung 'L' değil miydi ? :D Sevimli ama dizideki rolü yüzünden benim kafamda hain biri gibi kaldı.

      Sil
    4. Evet L sahne ismi :) Hangi dizideki Cunning Single Lady mi? Onu daha izlemedim bugün başlıyacam ama orada da çok cool :D

      Sil
    5. Yok Shut Up Flower Boy Band i kast ediyorum. Güzel bir dizi ama biraz gıcık olmuştum o karaktere :D

      Sil
    6. Ne istiyorsun yavrumdan ne hainliği varmış orada :D

      Sil
    7. Ne bileyim çok zaman geçti üstünden. O anki ruh halimi Allah bilir :D

      Sil
  2. Lee Jae Kyung hakkında aynı düşüncedenyim. karizmatik kötü bir karakterdi. üzüldüydüm ben ona. :) kötü karakterleride bir şekilde sevdirmeyi başardılar. o yüzüğüde beni benden alıyordu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda kötü karakterler de ayrı bir sevimli oluyor. Benim düşüncem ya reyting için yada kötüleri sevdirip gençlerin kafasını karıştırmak bence :D

      G Market te gördüm o yüzüğü. Kartı ile alınabiliyor. Acaba koreden buraya kaç günde gelir ?? :D

      Sil
  3. bu tür şeyler fazla işlenmedi. güzel oluyor. :)
    bu siteyi senden duydum. ne kadar ki? bende kızın yeşil başlıklı pelerinini çok sevmiştim. ondan diktiricem inşallah. kış için. ya da bir yerde bulursam dadından yenmez. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. G Marketi bilmiyor musun O-O G dragon ın klip gibi reklamını da mı görmedin ?!
      Bu reklam
      http://www.dailymotion.com/video/xfm7e1_g-dragon-g-market-party-mv_music
      Bu da Sitenin linki.
      Sitede Güzellik ürünlerinden teknolojiye, albümlerden patetese kadar aklına gelen her şeyi satıyorlar. Bir idol gurup üyelerini görmedim. Satsalar alırdım :D :D
      http://global.gmarket.co.kr/Home/Main

      Sil