Translate

8 Mayıs 2014 Perşembe

Hayvan Dostlarımız



Görüp görebileceğimiz en sevimli dostlar onlardır.
Size ihanet etmez sızlarınızı kimseye söylemezler. İstediğiniz hakkında şikayet edebilirsiniz. Her zaman sizinle hemfikirdir.
Kimi zaman dost, kimi zaman evlat, kimi zamanda hayatın zorluklarına karşı terepidirler.
Bazıları her yere gelebilir sizinle. Bazıalrı ise sudan çıkamaz.
Ama ne olursa olsun sizinledirler aklınızın bir köşesinde. Artık bu dünyada olmasalar bile.

Evet ben bir dostumu kaybettim. Bu yazıyı da yarı bulanık görüyorum göz yaşları nedeniyle.
Düşünüyorum da göz yaşaları ne zaman kurur insanın ?
Ah amacım duygu sömürüsü değil. Sadece bir tavsiye. Siz de pişmanlıklar yaşamayın diye.
Eğer bir hayvan dostunuz varsa her bulduğunuz vakti onunla geçirin. Çünkü bilemiyorsunuz hangisi son günü. Bir de bakmışsınız aslında uyumuyor.
Belki de uyuyor. Evet böyle demek daha kolay. Çünkü kımıldamıyor demek o kelime kadar yakmıyor insanın canını. O kelimeyi kullanmaya korkyorum. Saki söylemezsem gerçekleşmeyecek gibi. Sanki beklersem biraz daha kalkacak yine.
Ah kimi kandırıyorum artık güldüremeyecek beni işte

3 yorum:

  1. canım çok geçmiş olsun. bende hayvan beslediğimde çok kayıplar yaşadım. (beslemediğim hayvan yoktur neredeyse) üstelik, hep ben görmüşümdür önce. bu yüzden artık hayvan beslemiyoruz ve özgür olsunlar diye.. dışarıdakilerle ilgilenip seviyorum. nasıl hissettiğini anlıyorum canım. şöyle düşün ki, onlar için cennet veya cehennem yok. kendini iyi hissetmen için dualar edebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni hedefim sokaktaki hayvanlar zaten. Zavallılarım... Fazla sevgiden hayattan soğuyacaklar ^^

      Yorumun için geçekten teşekkürler. Bunu bir şekilde hüznü atmak için yazmıştım öylesine bilgisayara. Buraya eklemeyecektim. Ekleyince insanlar 'Bundan da çıkar sağlıyor' der diye de endişelenmedim değil. Ama sen bu konuda da içimi rahatlattın ^^

      Sil
  2. insanlar ağzı var oldukça, hep birşey derler. bir nebze iyi etkim olduysa ne mutlu bana.

    YanıtlaSil