Translate

23 Mayıs 2014 Cuma

Olurda Bir Gün Kaybolsam Ne Yapardınız ?

İnsanlık hali bu. Ölsem kalsam, hasta olsam veya internetten nefret etsem. 
Bir şekilde sessiz sedasız kaybolsam buralardan ne yapardınız ?

Bazen kafama esmiyor değil. 'Yeter' diyorum 'Çok fazla vakit geçiriyorsun internette. Kapat hesabı falan işine bak.'

Ama konuştuğum insanlar buna engel oluyor tabi. Birde bu var

Sanal ortamda vakit geçirmek iyi hoş ta sanal işte.

Dışardan bakınca kendi hayatıma beni tanımayan insanlar, işlerime engel olan bir hikaye, boş boş ekrana gözlerimi dikmeme sebep olan dizilerle sarılı etrafım.

Aşık olduğum veya örnek aldığım insanlar hayali yada yalanlarla gizlemişler kendileri.

Derdimi anlattığım yer blogum... Gerçek düşüncelerimi söyliyebiliyor muyum ki ?

Hadi diyelim söyledim. Allah korusun hesabım çalınsa fark eden kişiler bir elin parmaklarını geçer mi ?


Sizin hayatınızda yerim ne ? Can sıkıldığında açılan bilgisayar...

Kendi hayatımızın başrolüyüz hepimiz. Gerçek hayata dönüyorum. Dönüyorum dönmesine ama orada her halukarda başrole aşık olan yakışıklı zengin müthiş karakterler yok ki.
Gerçek hayatta kendini bana beğendirmeye çalışan ünlüler yok.
Gerçek hayatta kore dünyanın öbür ucu.
Gerçek hayatta bana hayran olan bir dolu insan yok.
Gerçek hayata adım sır deyince ilgisini çektiğim insanlar yok.
Gerçek hayatta sadece gerçek ben varım.

Gerçek ben nasıl peki ?

Herkesin yardımına koşan sevecen yazar abla mı ?
Hayır.

Tamam belki eğlenceli olduğumu söyleyen insanlar var. Ama ben eğleniyor muyum ?

İnsanlar beni beğeniyor mu ?
Gerçekten güzel olduğumu düşünüyorlar mı ?
Yoksa onlar da mı gerçek değil ?

Gece gece depresyona girdim yine. Dersler onlar bunlar derken boğuluyorum biraz.

Acaba bir iki gün tatil mi yapsam ?

Ah neyse neyin çabası bu ? Sonuçta hepimiz öleceğiz. 

10 yorum:

  1. Arkandan exo gibi bağırırdım heralde :D

    Yukarıda anlattıklarının hepsi aynen benim düşüncelerim.Ben de diyorum bazen şu dizileri interneti tamamen bırakıp artık gerçek hayata dönsem diye ama döneceğimi hiç zannetmiyorum.Sanal ortam bana gerçek hattan daha güzel geliyor..Ben gerçek hayatta çok asosyal bir insanımdır ama sanal ortamda böyle değilim.Aslında başta nette de stalker lık yapıyordum ama şimdi açılmaya çalışıyorum :D Yani sanal ortamda olmadığın gibi görünebiliyorsun belki de hayalindeki insan tipi gibi davranabiliyorsun.Aslında bi blog açmayı ben de düşlerdim hep ama edebiyatım hiç iyi değildir, yazmaktan hiç anlamam :P ( Bu açıdan kıskanıyorum seni dizikolik :D ) Sanal ortamdaki arkadaşlıklar bence gerçeğinden daha güzel.Yani o insanla hiç tanışmayacağın için ona ailene bile göstermediğin yüzünü gösterebilirsin, İçindekilerin hepsini anlatabilirsin.Ne derse desin nasıl olsa senin kim olduğunu bilmiyor.Ama doğru bunlar boş işler gelecekte bize iş, para getirmeyecekler.Ama insan vazgeçemiyor işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ben asosyal falan değilimde işte normal hayatta kafana göre insan bulmak zor. Burda bir giriyorsun yeppudaa ya Bir sürü v.i.p Boice vs...
      Seninle aynı zevki paylaşan insanlar. Hatta ruh ikizimi buldum ben Yeppudaa da :D
      Pilatin :D

      Edebiyat ve blog konusuna gelirsek. Normal hayatta geveze oluyorum ama burada takdir alıyorum aynı şeyler için. Bu da insanı çekiyor. Ben burada istediğim kadar yazabilirim. Kimse sıkılmaz. İstemezlerse okumasınlar :D Gerçek hayatta insanın ters bir anına gelir ve çekemez bunları..

      Aileme göstermediğim yüzüm konusuna gelirsek. Aslında tam tersi burada gizemliyim. Ve normalden farklı davranmıyorum. Ama dediğim gibi farklı etkilere sebep oluyor.

      Sil
  2. belki bu boşluk burada olmaktan kaynaklıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ezdin ki :) :)
      demek istediğim kendi cevabını yazdıklarının içinde vermişsin zaten. bilincinde olman güzel :)

      Sil
    2. Öyle demeyince bende yanlış anladım pardon :D Amacım ezmek değil :D

      Sil
    3. önce belirtmeliydim, asıl ben özür dilerim ruh ikizim :)

      Sil
    4. Asıl ben özür dilerim yanlış anlaşılmaya sebep olduğum için ^-

      Sil
  3. Tövbe tövbe noluyoo bu kıza dedim bi an!
    Tabi ki bazı sözlerin %100 doğru ama bazıları da deli saçamsı açıkçası.
    Tut ki sana bişi oldu hadi ben seni tanımıyom üzülmedim diyelim ya diğerelri sen tanımadığın halde sana bağlı kişiler nolacak?
    Böyle düşünmene üzüldüm açıkçası yorumların bizim için çok önemli bunu ad unutma lütfen!
    ve her şeye rağmen gülümseyip o en sevdiğin müziği aç yeniden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey olduğu yok :D Gece depresyonuydu geçti :D :D

      Bende başta öyle diyordum ama canım cicim romeo ve julyet olarak takıldığımız arkadaş tek bir tartışma ile 'Böyle düşünüyorsan bana bir daha mesaj atma' deyip sonra da hiç yokmuşum gibi davranınca insan ister istemez sanalda olanları kimse umursamıyor diye düşünüyor ^^

      Sil