Translate

19 Mayıs 2014 Pazartesi

Nu'est - Hello (여보세요)

İşte size Nu'est in en sevdiğim şarkısı.
(Şu sıralar Nu'est FF yazma kararı aldım da.[Sen daha öncekini bitir] )

Neyse bu şarkıyı sevmemin en büyük nedeni sözleri.
Yalnızca korede bir şarkı 'Yeoboseyo, bab-eun meog-eossni ? Eodiseo mwo haneunji geogjeongdoenikka' (Alo, Yemek yedin mi ? Nerede ne yapıyorsun ? Endişelendimde)
diye başlayıp bu kadar romantik olabilir.

Klip sevgilisine çok düşkün bir erkeğin aldatılmasını anlatıyor T-T
Bak kızım! Sen nasıl olurda Nu'est ten her hangi bir üyeyi aldatırsın ?
Ya bırak Nu'esti ben bir bayanın aldatmasını anlamıyorum.
Sevmiyorsan çocukcağızı ayrıl işte. Ne yani çok mu zengin ? Parasında mı gözün var ?! Yoksa evlenip öldürecek misin O-o (Tamam sakinim)

Bir bayanın aldatması demişken bütün erkekleri harcamayalım ama o ayrı bir konu ki hepimizin bildiği şeyler var. Genelde erkekler aldatan taraf olur. (Genelde dedim. Alınmayın lütfen ^^)


Neyse klibe geri dönemim. Renimiz biricik sevimli üyemiz aldatılma rolünü o kadar iyi yapmış ki. 
(Bırak onu bana gel T-T)

Ama bir hata var. Ren aldatılmış kız gibi dağıtmış ortalığı. Bir alışverişe çıkıp saç kestirmesi kaldı. O da klip bitiminden sonra.
Tamam çocukcağızı kıza benzettiniz. Ama yazık değil mi ? Bare arada klipler için erkeksi olmasına izin verin.

Neyse her türü seviyorum onu.


Başta da söylediğim gibi klibin sözleri çok hoş. Yok böyle biri yani dışarda. Yağmur yağacak ta sen ıslanma yalnız yürüme diye endişelenip yanına gelecek, birde seni bir erkekle görmesine rağmen ses etmeyecek.
Yavrucum git orda çocuğun ağazını burnu dağıt. Sonra yüzük falan ne varsa kızın suratına at ve terk et orayı. Bak kız pişman olacak. Omalı !

Hem Ren gibi bir erkek arkadaş bırakılır mı ya ?
Seninle kuaföre gelir, alışverişe çıkar, pijama partisi yapıp gece maskesi ile gezinir sonra korku filmi izlersiniz.

Belki de diyorum Ren her şeyi yanlış anladı. Kız onu kız arkadaşı olarak görüyordu.

Tamam Renin üstüne çok gittim ama sevdiğimden yapıyorum. Siz klibi izleyin isterseniz.
Youtube dan izleyemeyen benim gibi zavallıcaklar için Dailymotion linki [Aramızda kalsın. Bunda türkçe alt yazı var] 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder